Din vej hertil:

    Branding Kampagne 2016-2015-2014

    Sidst opdateret: Friday, 19. February 2016 - 14:23 / Kim Ingemann C

    Brandingkampagnen
    .................er udformet, udarbejdet og orkestreret af Ole Konstantyner fra konstantyner.dk/

     2016

    Kampagnen består primært af annoncer i Ud&Se, Politiken Gotha, uddannelsesavisen etc.

     Uddannelsesmesserne 2016

    Ud&Se 1  --  Ud&Se 2  --  Ud&Se 3

     2015

    Branding Kampagnen i 2015 blev skudt i gang med  - en række annoncer i UD&Se, Politiken Studieliv, berlingske mv. Og busstander reklamer over hele landet.

    Annoncerne

    Ud&Se 1   -    Ud&Se 2   -   Ud&Se 3

    2014

    I 2014 fik foreningen udviklet konceptet med brandingkampagnen med idé, form og indhold, samt en brochure.
    Der blev opstillet busstanderreklamer over hele landet og udviklet hjemmeside, facebook-side etc

    Brochuren 'Først kom ideen....'

    Busstanderreklamer 2014

    Kolonihaverne i Brøndby  --  Helsingør-motorvejen  --  Den Røde Plads i København

    BIGs ottetal på Vestamager  --  Storebæltsbroen fra øst  --  Metrotunnel i København i fart

    Grønne marker klar til jordfordeling  --  Amager Strandpark København